شرکت آسانسور اوج گستران پادرا

نصب و سرویس آسانسور

شرکت آسانسور اوج گستران پادرا

نصب و سرویس آسانسور

نصب و سرویس آسانسور

  • ۰
  • ۰

ابعاد آسانسور

ابعاد آسانسور

برنامه ریزی‌های زیادی برای نصب آسانسور باید انجام شود که قبلا درباره آنها صحبت کرده‌ایم. اما آیا ابعاد استاندارد آسانسور خود را در نظر گرفته‌اید؟ اگر نه، پس قبل از اینکه آسانسور خود را سفارش دهید از ابعاد استاندارد آن اطمینان حاصل کنید. اگر شما در خانه خود فضای کافی برای مدل مورد نظر خود را ندارید، شاید قبل از پرداخت هزینه‌های بازسازی خانه خود باید گزینه‌های دیگر را در نظر بگیرید.

آیین نامه‌های سختگیرانه در مورد ابعاد آسانسور

پیمانکار خانه شما باید دستورالعمل‌های دقیق مربوط به ابعاد آسانسور را دنبال کند. به جز آسانسورهای بزرگ و تجاری، کابین آسانسور خانه شما معمولا نباید بسیار بزرگ باشد. این بطور قابل توجهی کوچکتر از کابین آسانسورهای تجاری است. معمولا آسانسورهای مسکونی دارای عرض 90 و ارتفاع 120 سانتی متر هستند، اما انتخاب یک کابین بزرگتر گزینه‌ای است که در صورت داشتن فضای وسیع می‌توانید به آن فکر کنید. هر کابین باید اندازه‌های مناسبی داشته باشد تا بتواند شرایط اخذ استاندارد آسانسور را داشته باشد.

اندازه آسانسور

در طول چند سال گذشته، یک مسئله عمده نگرانی در مورد ابعاد آسانسورها بوده است. باید دو نکته مختلف را در نظر گرفت: دسترسی صندلی چرخدار و دسترسی برانکارد. به طور معمول، آسانسورها با درب‌های ورودی کشویی مشکلی در برآورده کردن این دو پیش نیاز ندارند. اما وقتی آسانسورها دارای درب‌های ورودی مرکزی هستند، باید در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید. البته دسترسی برانکارد برای درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در نظر گرفته می‌شود.

مقررات ابعاد آسانسور

شرکت آسانسورپادرا، یک شرکت پیشرو در صنعت آسانسورهای مسکونی است که مدل‌هایی را ارائه می‌دهد که مطابق با مقررات ابعاد کابین با امکان دسترسی صندلی‌های چرخدار هستند. مدل‌های ما دارای ابعاد طبقه 100*120، 110*130، 110*150 سانتی متر با ارتفاع کابین حدود 240 سانتی متر هستند.

مدل‌های آسانسور سنتی و مدرن

ما انواع مختلفی از مدل‌های سنتی و معاصر را ارائه می‌دهیم که راحتی فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند و زمانی که می‌خواهند از یک ساختمان چند طبقه بالا بروند، با حداکثر سرعت حرکت می‌کنند. مدل‌هایی با ظرفیت 1000 پوند که دارای یک کابین آسانسور است و با سرعت 36 فوت در دقیقه حرکت می‌کند. این مدل دارای ویژگی‌های ایمنی است که شامل زنگ خطر اضطراری و قفل درب اتوماتیک باتری دار است. اندازه کابین استاندارد دارای عرض 90 و عمق 120 سانتی متر است.

مدل‌های تولیدی ما، سازگار با محیط زیست است که با بهره گیری از 50 درصد قدرت کمتر همان کارآیی را ارائه می‌دهند. فضای برای قرار دادن ماشین لازم نیست، بنابراین در فضای شما صرفه جویی می‌کند. عرض کابین آسانسور تا 100 سانتی متر و طول کابین تا 150 سانتی متر متغیر است.

جدیدترین مدل ما، که از مواد اکریلیکی ساخته شده است، دارای یک کابین استاندارد با قطر 130 سانتی متر و ارتفاع 210 سانتی متر است. این مدل دارای دسترسی کامل صندلی چرخدار بوده و 100 درصد سازگار با آیین نامه‌های مربوطه است.

همانطور که می‌بینید، آسانسورهای مسکونی ما در اندازه‌های متفاوت عرضه می‌شوند، اما همگی دارای دسترسی صندلی چرخدار بوده و مطابق با مقررات هستند.

آشنایی با ظرفیت باربری

پس از اینکه ابعاد کابین خود را در نظر گرفتید، مطمئن شوید که با ظرفیت باربری آسانسور مورد نظرتان آشنا شده‌اید. هنگامی که یک آسانسور را انتخاب کردید، بسیار مراقب باشید که دستگاه خود را بیش از حد بارگذاری نکنید. اگر شما در حال بارگیری سخت افزار و ابزارهای سنگین هستید، مطمئن شوید که یک آسانسور را خریداری کنید که می‌تواند وزن مورد نظر شما را حمل کند. آسانسور متوسط ​​شهری دارای ظرفیت باربری در حدود 750 پوند و 1000 پوند است. ظرفیت باربری را در نظر بگیرید و بیش از ظرفیت باربری آن را بارگذاری نکنید تا بتوانید برای مدت زمانی طولانی‌تر از آن استفاده کنید.

متوسط ​​طول شفت آسانسور در آسانسورهای خانگی 50 فوت است. در طول این محدوده 50 فوتی، اغلب آسانسورهای خانگی بین سه تا چهار ایستگاه خواهند داشت. اکثر صاحبان خانه‌ها مشکلی با این مشخصات ندارند؛ با این حال، اگر خانه شما دارای بیش از چهار طبقه است، ممکن است مجبور شوید دستگاه بزرگتر یا گرانتری را انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم قبل از اینکه آسانسور مورد نظر خود را سفارش دهید طبقاتی که می‌خواهید برای سرویس دهی دستگاه شما استفاده شود را انتخاب کنید.

  • ۹۷/۱۱/۰۳
  • asansor padra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی